09
Oct
10

NIKON – the best

NIKON © NICU CHERCIU

NIKON © NICU CHERCIU

NIKON © NICU CHERCIU


1 Response to “NIKON – the best”


  1. 1 Duda Marcel
    Octombrie 24, 2010 la 5:46 pm

    Salut maestre Nicu! Foarte frumoase ipostazele surprinse de tine… Clasă! într-adevăr… Sunt onorat că mi-ai fosr profesor de foto prin anii 1984-85… aprox… Eu eram student la Agricultură (am terminat în 86), iar tu erai mai mare, la Zootehnie… Am primit de la Sorina Dârjan site-ul acesta şi mi-ar place să mai comunicăm… Şi eu continui să fac poze , dar la nivel de amator… adică familiale sau de pe unde am fost în concediu sau pentru servici (lucrez la USAMV la Fitotehnie)… Cu bine, pe curând, Marcel Duda


Lasă un răspuns

Octombrie 2010
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Articole recente

Arhive

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 1,377 de urmăritori

Blog Stats

  • 345,829 hits

Cele mai bine evaluate


