26
Iun
11

Florenţa sunt eu – Teatrul Naţional Cluj-Napoca

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

VEZI MAI MULTE FOTOGRAFII PE LINK-ul de mai jos:

 

===========================================

FLORENŢA SUNT EU
de Gellu Naum şi Jules Perahim

Regia poartă semnătura lui Alexandru Dabija. Scenografia: Dragoş Buhagiar. Muzica: Ada Milea. Mişcarea scenică: Florin Fieroiu. Asistenţi de regie: Andrei Măjeri, Marciana Negrea.
Distribuţia: Irina Wintze, Ramona Dumitrean, Romina Merei, Anca Hanu, Angelica Nicoară, Patricia Boaru, Ionuţ Caras, Cătălin Herlo, Adrian Cucu, Cristian Grosu, Radu Lărgeanu, Cătălin Codreanu, Cristian Rigman, Silvius Iorga, Miron Maxim.

Piesa Florenţa sunt eu este scrisă „la patru mâini“ de Gellu Naum şi Jules Perahim, „jucându-ne la Costineşti (1956?) şi Sighişoara (1958)“.
Piesa e construită pe permanentul joc dintre realitate şi ficţiune, dintre prezent şi trecutul care-l invadează cu fantasme. Personajele îşi schimbă mereu numele, se dedublează, voiajează cu nonşalanţă între aici şi acolo, aflându-se într-o continuă şi permanentă mişcare browniană prin spaţii dramatice multiplicate caleidoscopic. Personajele lui Gellu Naum, fascinante în complicata pânză de dincolo de real pe care o ţes în jur, se comportă ca nişte mecanisme absurde, trecând „dintr-o viaţă în alta, dintr-o identitate în alta“. Scrierile lui Gellu Naum sunt dificile şi neobişnuite, confesiuni despre „neobişnuite lucruri, stări şi trăiri“.
„Probabil că totul e o nebunie“, spunea Gellu Naum. „Crezi ce vrei. E şi ăsta un mod de a trăi.“

Spectacolul este realizat în cadrul Programului „Prioritate: România“ al Teatrului Naţional din Cluj şi reprezintă ultima premieră a stagiunii teatrale 2010/2011.

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

FLORENTA SUNT EU © NICU CHERCIU

2 Responses to “Florenţa sunt eu – Teatrul Naţional Cluj-Napoca”


  1. 2 vali eva
    Februarie 2, 2012 la 1:52 pm

    Un spectacol exceptional, a cavalcada de talent, inventivitate, spirit, dinamism. Bravo, bravo!


Lasă un răspuns

Iunie 2011
L M M M V S D
« Mai   Iul »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Articole recente

Arhive

Cele mai multe clicuri

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 1.378 de urmăritori

Blog Stats

  • 358,812 hits

Cele mai bine evaluate


